Sinds de uitbraak van het coronavirus viel onze sector volledig stil. Onze toekomst werd onzeker. Maar we hadden 2 keuzes ofwel stilstaan ofwel vooruitgaan. Wij kozen resoluut voor de laatste optie.
Wij starten in maart onze take-away op en verbouwde onze opslagruimte tot coronaproef afhaalshop. Ondertussen zijn we een jaar verder en mogen we toch niet vergeten dat er ook een positieve kant aan het verhaal is. Wij zagen ons klantenbestand met meer dan 50 % groeien.
Wekelijks kregen wij die nieuwe klanten over de vloer die elk hun eigen “bubbel” verhaal met ons deelde. Als je dan zoveel klanten hebt die week op week bestellen en je overladen met complimentjes dan weet je dat het goed zit!
Ook voor ons team was het anders werken en hebben wij een nieuwe aanpak moeten inplannen. Wekelijks rond de tafel met al onze chefs, waar ieder van hen inspraak kreeg voor het nieuwe menu van de komende week. Op die manier konden zij hun persoonlijke en creatieve talenten ook laten botvieren. Er was veel interactie in de keuken wat ieder van ons sterker heeft gemaakt. En bovendien kregen wij ook van onze klanten de opmerking dat onze gerechten steeds beter en beter werden.
Steeds zijn wij blijven vooruitgaan en vernieuwen wij regelmatig onze formules, zo hebben wij naast een weekmenu ook een gastronomische brunch-box en een culinaire apero-box op onze webshop staan.
Het leuke aan dit verhaal is de directe affiniteit met onze klanten ♡